Blog

ΑΡΘΡΑ ΗΛΙΑΝΑΣ
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

  • Tips & tricks για να μην εγκαταλείψετε τη δίαιτα σας…αυτή τη χρονιά
    Γράφει η Ηλιάνα Μιχάλη, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    Η νέα χρονιά είναι ακόμα στο ξεκίνημά της και για τους περισσότερους ο Γενάρης είναι μια ευκαιρία να υποσχεθούν κάτι στον εαυτό τους ή να θέσουν ορισμένους στόχους που θα ήθελαν να εκπληρώσουν.

    ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
  • Γιατί τα παιδιά δεν τρώνε απ όλα;
    Γράφει η Βίκυ Παπατζίκου Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

    Η σωστή διατροφή διδάσκεται
    από τα 2 έως τα 12 χρόνια μας.

    ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
  • Οι χυμοί φρούτων ωθούν τα παιδιά σε μια πιο ποιοτική διατροφή;
    Γράφει η Ηλιάνα Μιχάλη, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    H καθημερινή κατανάλωση χυμού φρούτων φαίνεται να συνδέεται με μεγαλύτερη επάρκεια σε απαραίτητες βιταμίνες και μέταλλα στις ηλικίες 9-13 ετών.

    ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
  • Ελληνικός καφές και ζήσε χωρίς πίεση!
    Γράφει η Ηλιάνα Μιχάλη
    Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    Ο ελληνικός καφές είναι αδιαμφισβήτητα η παρέα του Έλληνα σε κάθε στιγμή της ζωής του, καλή και κακή.

    ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
  • Συμπληρώματα διατροφής - Οι σύμμαχοι της άσκησης
    Της Λυδίας Παπαευαγγέλου

    Η άσκηση και γενικότερα ο υγιεινός τρόπος ζωής δείχνουν να κερδίζουν καθημερινά όλο και περισσότερους ανθρώπους, ανεξαρτήτως ηλικίας και σωματικής διάπλασης.

    ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
  • Βαριατρικά χειρουργεία και εγκεφαλική ρύθμιση πείνας / κορεσμού
    Γράφει η Ηλιάνα Μιχάλη
    Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    Η διαρκής πείνα και το ανεπαρκές αίσθημα κορεσμού είναι πιθανόν δύο από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα περισσότερα παχύσαρκα άτομα.

    ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
  • Κατακράτηση, "κοιλίτσα", ψωμάκια, κυτταρίτιδα.
    Γράφει η Ηλιάνα Μιχάλη
    Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    Κατακράτηση, "κοιλίτσα", ψωμάκια, κυτταρίτιδα: Πού οφείλονται; Πώς μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε μέσω της διατροφής;

    ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
  • Πώς επηρεάζει το στρες τη διατροφική μας συμπεριφορά
    Γράφει η Ηλιάνα Μιχάλη
    Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    Κάτω από στρεσογόνες συνθήκες, όπως όταν κουραζόμαστε υπερβολικά, φορτιζόμαστε συναισθηματικά ή μένουμε πολλές ώρες νηστικοί...

    ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
  • Μείωσε τις θερμίδες όχι την απόλαυση:
    Tips και Tricks για κάθε γεύμα!
    Γράφει η Ηλιάνα Μιχάλη
    Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    Ένας από τους βασικότερους κανόνες στο αδυνάτισμα, όπως έχουμε αναφέρει ξανά και ξανά, είναι το να τρως μικρά και συχνά γεύματα μέσε σε όλη τη διάρκεια της μέρας.

    ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ